wtorek, 5 stycznia 2016

Sprawy organizacyjne

Kilka ważnych i mniej ważnych rzeczy:

- Postaram się na bieżąco informować Was, kiedy pojawi się kolejny rozdział. Jestem tylko człowiekiem, mam wiele innych zajęć poza pisaniem tego opowiadania, więc odstępy czasowe między rozdziałami mogą być różne. Proszę o wyrozumiałość.

- Założę specjalne miejsce, w którym będziecie mogli reklamować swoje blogi i dopytywać się o przeróżne rzeczy. Tylko proszę o jedno: nie komentujesz mojego bloga = nie reklamujesz swojego.

- Wasze komentarze są dla mnie bardzo ważne. Doceniam obiektywne wyrażanie opinii i konstruktywną krytykę. Nie ograniczajcie się do jednego słowa, jeśli to możliwe.

- Wchodzisz na bloga - zostaw po sobie jakiś ślad! Tacy czytelnicy-widmo są strasznie uciążliwi.

- Jeśli masz jakieś pytanie, propozycję, albo cokolwiek innego - jestem otwarta i nie gryzę. Pisz śmiało!

Pewnie jeszcze o czymś zapomniałam. Więc jak sobie przypomnę, zapewne dopiszę ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz